Galenungen!

Jaha, nu var det dax för blommorna. Galenungen fullkommligt springer mot förnsterbläcken och sträcker långarmen (som av någon konstig anledning kan bli upp mot 3 meter!) mot blommorna och sliter givetvis ner dem. Ibalnd hinner man stoppa han, men ibland hinner man inte stoppa han. Det hände Robin i morse.

Och inte har han sovit natten till idag heller. Vad är det med honom? Jag fattar inte? Tänder eller växtperiod?
Och eftersom jag inte fick sova på hela natten så lyckades jag försova mig i morse till behandlingen som jag skulle få. Som tur var så hade hon en lucka efter mig så jag fick komma en halv timma senare på behandlingen. Tur för mig. Det var jävligt Nice!


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0