Mitt kaffe

Det är faktiskt jävligt Nice nu när vi inte kör Detox längre. För NU kan jag dricka kaffe när jag vill och om jag vill kan jag även ta en bit mörk-choklad till. Och det gör jag mer än gärna just nu.

Världens godaste kaffe köper man i smedjan, i "thé-shoppen", Det är bönor och man kan få dem malda så att det passar det bryggningssättet man vill köra på. Sen förvarar man det i frysen så att det inte härsknar.
Otroligt smakfullt och gott. Helt färskt.



Faktiskt det enda kaffet som jag nu efter Detoxen tycker är gott.

Tyvärr är det lite dyrare än vanligt kaffe, ett varts kilo för 55 spänn, men det är lätt värt det. Ni borde pröva. Det finns i olika smaker också. Vi brukar köpa det som har chokladsmak. Lovely!
Hasselsmakskaffet var inte min te-kopp.

Däremot vill jag inte dricka mer än en kopp kaffe perr dag. Av hälsoskäl.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0