Plus och minus, Plus och minus

Natten var fruktansvärd med dagen var fantastisk :)

Ja, natten som var, var hemsk! Ralf vaknade vid 2 tiden och efter det var det kört. Han har vaknat av och till en miljon gånger och varit extremt missnöjd. Vet ej varför, jag tän kte ta mig en titt in i hans mun.. om det tillåts(?)

Dagen blev ändå bra. Trots att jag varit och är väldigt trött så har den rullat på bra. En behandling på förmiddagen som var fantastisk och sen lunch, shoping och midddag med Fanny. Man får vara slö och äta på restaurang 2 gånger perr dag ibland. Jag ska ändå vara så pass hurtig att jag ska jogga ikväll trots min sömnbrist.

Till middag bestälde jag och Fanny varsin gorgonzola-pizza. Den var förfärlig. Beställ aldrig en gorgonzola-pizzza. I pasta ja, men på pizza nej. Det enda positiva med det var ju att det inte var mycket av pizzan som blev uppäten, det negativa var att det hade varit roligare om den var god.

Nu sk ajga fokusera på att Ralf ska få i sig sin välling och förhoppningsvis även bli trött. Då blir det sängen för valpen.

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0