Rent allment

Oj det har varit en bra dag idag. Jag var lite rädd att jag skulle vara på tok för trött när jag vaknade eftersom jag var hos Tom igår till alldeles för sent. Det är svårt att slita sig när det är kul.
Men vist, jag var trött men inte så trött att det var jobbigt.

Fick dessutom kvalitéts-besök av Malla och Liam. Det har varit supermysigt. Liam och Ralf har hjälpts åt att riva stället och Jag och Malla har slappat i soffan med en eller två kaffekoppar.

Nu blir det matlagning och sen blir det nattning, joggning och sen... vette tusan.. Film kanske?

Sorry för dåligt uppdaterande, jag har mycket jag vill skriva nu, men får inte ner det i text som jag vill... så då kan det lika gärna vänta.

Jag hoppas att ni alla känner hur mysig den här lördagen är.


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag känner myset! Har varit i jönköping och träffat två f.d klasskompisar och fikat, ätit gott och shoppat lite. När jag kom hem kunde jag knappt bärja mig för att få se lilltrollet. Nästan så man ville springa från bilen. Det är lycka det :)

2010-10-09 @ 19:32:06
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Liv

Åh va mysigt!!

Kärleken till ens mini är oövervinnerlig

2010-10-09 @ 20:37:59
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0