Stackars mig

Hela 2 timmar har jag fått sova i natt. Jag vette tusan vad det är med Ralf, han sover väldigt oroligt just nu. Det var samma sak natten till igår.

När jag får sömnbrist så blir jag väldigt lättirriterad och när Ralf får sömnbrist så blir han extremt grinig, han vägrar äta och den "jobbiga Ralf" kommer fram och tar över. Ingen bra kombination. Nu vilar Ralf och jag tänkte att jag skulle vila jag med, men så blev det inte. Jag kände när jag låg där inne att det kommer ta ett tag fö rmig att somna och jag tror att det är bättre för mig att vara vaken och piggna till än att sova en kvart och sen bara bli ännu mer irriterad över att jag inte hann sova längre...

Jag undrar om den här ungen någonsin kommer att få en Normal nattsömn. Eller om det är helt kört nu att få sova mer än 5 timmar en natt.

(hade jag inte brytt mig om min vikt så hade jag tröstätit nu)

Det som är bra med Hösten är att Efter 10 med Malou har börjat igen :)
(Jag tror i alla fall att det var uppehåll i sommar)
För er som inte brukar titta på det så kan jag varmt rekommendera det. Det är inte alltid bra, men ofta.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0