Känner mig fräsch!

Det är en underbar känsla att gå ner i vikt. Jag känner mig så snygg i mitt Nya fodral. Trots att jag inte är så smal som jag brukade vara, och dit jag vill, så känns detta ändå helt okej!

Det är en undrbar känsla att gå ner i vikt. Det är en underbar känsla att känna sig snygg. Det är en underbar känsla att kunna använda lite av sina gamla kläder igen.

Nu skajag byta om till mina, nu för tiden, för stora joggingbyxor, ta på mig knästöden, springsockarna, Joggingskorna, sport-bhn, ett linne, en tröja min jogging jacka och ett panband och sen skajag ut och springa igen. För det är underbart att känna att man faktiskt orkar.



Jag känner mig faktiskt fräsch.

*

Kommentarer
Postat av: Johanna

And you look fresh! Fresh and cleen. Jag vill bara krama dig!

2010-10-02 @ 22:07:17
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0