Rekommenderar

En som jag känner sa en gång till mig att "de som skriver blogg endast är ute efter uppmärksamhet" .
Och ja, jag kan säga att det är en stor del. Jag hade nog inte bloggat om jag inte haft några läsare. Men det är även, för mig, ens tor källa till att hjälpa människor, ge människor stöd och framförallt inspiration.

Jag mår nämligen bra av att hjälpa och inspirera.. men åter igen.. hade jag inte haft några läsare så hade jag ju heller inte inspirerat någon vilket i sin tur hade gjort att jag hade gått någon annan väg än genom bloggen.

Sen är det skönt att skriva blogg för att man får ur sig mycket tankar som, åtminstonde för mig, snurrar runt runt runt.

Faktiskt något jag rekommenderar. Börja blogga för tusan!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0