Detox dag 12

Jag tycker att det går galet bra att leva så här, och känner att jag vill behålla den här kosten i fortsättningen.. Inte alltid men nån gång i veckan. Jag känner mig så fräsch och pigg och har ideer och ork hela tiden. Min energi är verkligen på topp. Men jag är ändå sugen på div. bufféer, kakor och vin med ostbricka. Nåväl.. 2 dagar kvar tills vi får får äta lite mer. Det kommer kännas som att vi syndar.. men det gör vi ju inte. Lovely!

Jag sov ganska länge idag så jag slog till på Frunch.
Frunch: Gårdagens grönsakssoppa.
Mellanmål: Nötter och Gojibär
Middag:Broccoli, Majskolv, ägg, rödbeta och sallad.

Tokmätt blev jag.

Jag har druckit dåligt idag så jag gissar på att jag kommer gå upp i vikt till i morgon. Som tur är så är det ju i alla fall bara vätska. Nu ska vi dricka Yogi-te Detox.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0