Detox dag 19

Idag har det inte varit jobbigt alls.. igen. Det går verkligen upp och ner ibland.

Frunch: Det lilla som var kvar från gårdagens middag.
Middag: "Tacos" Heta linser med feta-ost och grönsaker in lindat i ett salladsblad :) - JÄVLIGT gott!
Valvaka snacks: Popcorn och fruktsallad. (Helt tillåtet om det inte händer ofta, och vi tänker inte göra det till en kvällstradition)





Det känns som att jag har fetat mig riktigt ordentligt och som att jag gått upp typ 2 kg bara i kväll.. Men så är det nog inte, men det beskriver lite hur van jag är att äta på kvällen och äta sån som inehåller mycket kalorier.. haha.
Det går fort att ställa om sig.

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0