Detox dag 27 Uppdatering

Jag fick en fråga idag om vad jag ska äta på Onsdag. Alltså den första dagen efter vår Detox. Den första dagen då vi får äta exakt vad vi vill.

Och jag ba: Ööhh.. jag vet inte?

Det är verkligen helt blankt.

Som jag känner nu så är jag faktiskt inte sugen på något speciellt. Jag hade lika gärna kunnat fortsätta detoxa. Men det ska jag inte.. Jag ska fortsätta äta så här då och då varje vecka, men inte hela tiden. Men vilken tankeställare jag har fått i hur man ska äta. Det kännas som att jag förstår allt nu. ALLT.

Men vad ska vi äta?
Ingen aning. Jag har gått runt och funderat hela dagen nu. Jag antar att Robin får bestämma, mig spelar det faktiskt ingen roll bara inget som är allt för flottigt eller tungt!


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0