Detox dag 28

Sista dagen är kommen och snart över.

Frukost:
Lite nötter
Lunch: Qinoawook från gårdagen
Mellanmål: Heta linser i ett salladsblad
Middag:
Linssoppa

Det känns som att vi klarade detta. För skulle vi "Fuska" nu så vore det ju ganska blåst. Jag menar vi kan ju lika gärna vänta tills i morgon om vi nu skulle vara sugna på något istället för att snubbla på mållinjen.

Eftersom jag inte känner något behov av något så sa jag att Robin ska få bestämma vad vi ska äta i morgon. Och han sa direkt Taco-paj. Hmm.. Det är typ femhundraelvatusen kallorier i paj. Sen anser jag det inte ens vara mat som man äter till middag.. men sagt är sagt. Jag får väl helt enkelt göra sallad till och bara äta en liten bit paj.

Det kan ju även hända att han ändrar sig till i morgon. Vem vet.

Jag glömde ta kort idag igen.. sorry!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0