Detox dag 3

Dagen har varit bra. Förutom i morse när jag var sten död, omänsklig och näst intill ett odjur.

Men efter Ralfens (och min) förmiddagslur så fick jag energi så det hette duga.
Jag har inte haft någon huvudvärk över huvudtaget. Har däremot varit sugen på typ en frukt eller så..

Jag fattar verkligen varför alla som ska börja banta eller lägga ner godis och dyligt börjar trycka i sig frukt och juice  i massor. Sockret bara skriker efter en. Skönt att jag inte får sånna problem som Robin i alla fall.

När Robin stod på jobbet idag och var som mest godissugen så började disken på jobbet svaja i vågor. Asså, fy fan. Men han var duktig och höll sig ifrån det. Mycket bra!

Frukosten i morse blev ett ägg med någon grönsak till.
Och dagens lunch blev en omelett med lite avocado-sallad till. Smaskens!


I omeletten hade jag rödlök, färsk svamp och lite fetaost. Perfekt faktsikt att man kan krydda lite med festa-ost för just ägg är inte så gott utan salt. Och feta-ost är ju lite salt. Man kan dock inte äta för mycket av det för då ger det liksom fel effekt. Ba så ni vet :)

Till detta drack jag Kapha-te (ört-te)

Middagen blev bränd i ugnen så det blev till att käka rester. Närmare bestämt det jag lagade i onsdags. Jag tog en liten tallrik av det, men kunde knappt äta hälften.. SHIIIT va kryddorna blivit starka.
Åt i alla fall 2 ägg och lite sallad till :) Så jag är mätt.





Till det drack jag vatten.


Har ätit någon sked med bärblandningen mellan måltiderna.

Nu dricker jag ett detoxte från YogiTea Det var jätte gott.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0