Detox dag 7

Japp. Nu när vi vaknar i morgon så har vi gjort en veckas detox, och jag förstår ju att ni sitter spända och undrar hur vi ska göra nu. Ska vi lägga ner allt och nöja oss där, ska vi fortsätta på samma spår, eller ska vi fortsätta på "del 2" av detoxen?

Och jag kan avslöja så mycket som att vi kommer att fortsätta köra. Hela vägen. Fullt ut. Lika hårt. En vecka till, sen får vi se hur vi känner då.

Dagen har gått bra. Veckan har gått bra. Början var tuffare slutet var lättare. Nu när jag ser tillbaka på veckan som gått så tycker jag faktiskt att det har gått fort. Inte alls så svårt som jag trodde. Eller jo, självklart är det tuft och jobbigt, men har man väl bestämt sig så går det faktiskt bra. Det är inte farligt att längta, suckta och vara sugen. Det går bra att ta det sen. Faktiskt. (Ännu en ny sak jag lärt mig)

Till frukost åt jag lite nötter, bär och en kopp Te.

Sen blev det lunch med morsan på same old lunch restaurang. Sallad med ägg och fetaost. Vatten till och Pitta-te efteråt (Jag tog med mitt eget te, man kan göra så)


Gott gott. Jag tror att det blev extra gott för att vi satt ute i solen i linne (!)

Mellanmålet blev lite nötter och 2 koppar Vata-te på Ayurveda i stan med AnnaKarin (alltid lika trevligt).

Middag blev typ samma som igår. Ibland har man inte bäst fantasi vet ni.


Gott var det i alla fall.

Tack för en bra vecka. Nu fortsätter vi förhoppningsvis en hel vecka till :)

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0