En redhead

Jag har tänkt på en grejj. Det verkar som att jag är den enda i hela Luleå som blir en "Redhead" när jag är ute och joggar. Alla andra har sin vanliga hudfärg utom jag. Varför är det bara jag som är en redhead?

Jag blir verkligen helt knallröd i ansiktet. HELA ansiktet. Det ser nästan ut som att jag ska explodera när jag kommer hem efter min joggingtur.

När jag var yngre så skämdes jag väldigt mycket för mitt "Redhead-syndrom" eftersom det inte tillhörde vanligheten. (man skulle ju va snygg inför alla snyggingar) Men idag så gör jag inte det längre. Ja.. ibland kan det störa mig lite faktiskt (jag är inte mer än människa). Men oftast så skiter jag i det. Det spelar ingen roll hur ful jag är när jag bränner bort mitt fett och bygger muskler. För jag vet att just den stunden gör mig så mycket mer hälsosam och snygg i det långa loppet. Det är ju som sagt inte lätt att bränna fett, så varför ska man vara snygg då? Det är ju uppenbart - Man är ful när man tar i.

Så. Som den enda redheaden på Luleås gator så hoppas jag att mitt utseende inte stör er, Ni vanliga och alldagliga, allt för mycket. Jag vill bara väl :)




Eller är det så att alla andra Redheads håller sig inomhus?
Och bara är ute och "snygg-tränar"?


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG BLIR OCKSÅ REDHEAD!! Fast det röda har försvunnit mer och mer ju mer jag joggat. Har nog med kondisen att göra.



Men då måste du ju ta reda på vad Caféet heter i Goa och Hotellet i Kerala också?? :)

Läste igår att Kerala är ayurvedans största stad i Indien.

2010-09-14 @ 09:33:01
Postat av: Livan

Va blir du? Du ser inte ut som en som blir det. Du blir ju inte det av bastu. För mig handlar det inte om kondisen jag har alltid varit sån och jag har haft jävligt bra kondition när jag var 13-14. Blir en redhead i bastu också. Något som aldrig försvinner eller bli mildare.



Jo det kan jag ju göra.

2010-09-14 @ 11:32:39
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0