Mitt-i-natten-färgning

Eftersom jag ska bli tv-kändis i morgon (ja, det sänds ju inte i morgon men ni fattar), så fick jag lite lätt panik över mitt hår. Det är risigast i staaaaan. Jag har inte varit hos frissan på nästan ett år. Mamma-penning ni vet. Och håret har blekts i sommar till någon skumm nyans i orange.

Enkel matte Konsig orange färg + svinto toppar = ingen bra kombination i tv.

Så. Jag stegade iväg till coop för att köpa Min färg. Den var givetvis slut, och eftersom jag måste anväda 3 färgförpackningar så blev det en av varje (alla var typ slut). En ljus mahognybrun en ljus guldbrun och en ljus brun. Det blandade vi i en bunke och satte igång att färga.

Vanligtvis om jag inte hade ammat och haft min naturliga tjocklek på håret så hade jag nog varit tvungen att ha 4 förpackningar, men nu räckte det med 3 och blev över lite. Så robin tyckte att han oxå kunde testa.



Snert går vi även med samma mjukisdress här i stan :)

Men nu jävlar är det sängen som gäller. För nu ska det bli skönhetssömn!


*

Kommentarer
Postat av: Cecilia Lundberg

Haha! Vilken rolig bild!!! Gulliga ni är!! :-)

2010-09-06 @ 09:56:56
Postat av: Fanny

Men resultatet då?? :)

2010-09-06 @ 16:20:09
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer det kommer.. luuuuugn...

2010-09-06 @ 19:32:05
Postat av: Pippi

Hahaa söta ni är ;-)

Jättefint blev resultatet oxå...!!!!

2010-09-07 @ 07:30:18
URL: http://mirada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0