Nattens sömnschema

I natt blev Ralf så där ledsen igen. Han hade ont, det märktes och han ville varken amma eller ha nappen. Han var trött men kunde inte somna. Det liksom gick i intervaller. Det börjar nästan kännas som en regel, men jag vet ju att när så väl tänderna är helt ute så gör det inte ont nå mer. *Komsi komsi*

HUR SOM HELST Så har jag sovit ganska bra i natt. Ralf somnade om vid 1.30 och sov oavbrutet fram till 6.20 Halleluja! Då gick Robin upp med honom så jag fick sova vidare. Sen kom han in med Ralfen 8.45 när för att Ralf ville vila. Så då vilade vi i hop till 9.30. Och nu sitter jag här Pigg som en lärka.

Robin ligger i sängen och sover. Tur man kan turas om ibland dessa perioder.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0