Speedad

Shit pommes frites!
Idag har jag varit hurtigare än hurtigast!

Jag har bland annat:

* Kokat ghi
* Vilat middag
* Gjort en fruktpuré
* Mixat en hel del Eko-havregryn så det går smidigt att koka havregrynsgröt till plutt
* Plockat ur & i diskmaskinen + diskat
* Storstädat i 3 timmar men är ändå inte klar (!)
* Bytt rent i sängen
* Lagat middag
* Lagt Ralf

Sa jag att jag varit själv (med ralf) från 8.30-20.00

Vart kom all energi ifrån?

OM jag har samma sorts energi i morgon så ska jag lätt rensa min byrå som jag har brevid sängen i sovrummet. Eller kanske rengöra fönstrerna och plantera om blommorna.. Det är ju sånt som egentligen skulle ha blivit gjort för ett halv år sen.. men va fan. Bättre sent än aldig!

Har by the way agerat arbetsledare och fått Robin till att ta tag i sina smuttsberg i datarummet... hoppas han gör det ordentligt. Annars kastar jag all skit jag hittar.. även hans kläder!



/Arbetsmyran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0