Pappaledighet = bra

Idag har jag gjort något för mig själv. Jag har jobbat. Det var himla kul att göra något annat. Nog för att det bara var i 3 timmar men ändå.
Det gick bra. Jag flummade lite, men hey, Det var min första dag på ett nytt ställe så jag tror att människor har förståelse.

Förhoppningsvis så kan jag göra mer och mer när Robin börjar vara pappaledig.

Typ ta tag i mitt pluggande (!)
Behandlingar (!)
Och kurser (!)

Jobba på mitt jobb kan jag ju inte förens Ralf inte ammar så här mycket. Men snart så.

Förresten så kanske jag har hittat en grej som kan få Ralfs utslag att försvinna på naturlig väg (inga mineraloljor eller kortison eller sånt skit). Jag berättar mer om det senare.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0