4.5 timme + avbrott

Natten bjöd på hela 4.5 timmes sömn med avbrott. Ralf tyckte nämligen att han hade sovit klart vid 4.30 tiden. Det tyckte inte vi så han fick allt somna om. Envisa föräldrar, lyckas ibland.

Jag ser fram emot en bättre natt i natt, Samtidigt så känns det hyfsat konstigt att sitta och längta efter sänggång när klockan bara är 9.20 på förmiddagen. Jag har en lång dag framför mig, men jag ska nog kunna sätta sprätt på energin. Snart blir det Body Pump med den (en av de bästa) bästa instruktören Camilla (hon är jävligt hård), efter det blir det lunch med man, barn och min mor, och sen tänkte jag försöka knipa ett Zumba-pass i eftermiddag. Vi får väl se om jag lyckas med min plan.

Förhoppningsvis så slutar det falla lapphandskar från himmlen och solen tittar fram istället.

Ha en bra Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0