BNI

Jag har varit på BNI på morgonen. Ersättare för Lotta AH och sen även som gäst och representerat mig själv. Som vanligt så var det jätte roligt att vara där och höra alla företagare pressentera sig själva men även nice med hotell-frukost. Men jag blev något nervös över tiden då jag skulle representera Lotta. Jag blev super stressad att jag skulle hinna få med allt. Det hann jag.

Jag fick en kund till mina elevbehanlingar i kranioSakral Terapi så det ska bli jätte roligt. Men sen var det även många som tog av mina visitkort. Det ska bli spännande att se vad som sker av detta.

För överigt så ska jag strax fixa lite kaffe och se till att plugga lite när jag ändå har lite tid över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0