Migrän

Idag har jag haft migrän. Det var längesen sist, drygt 1.5 år sedan faktiskt. Jag brukar gå till Sari Johansson, som har Pro Corpus här i Luleå, och få akupressur för min migrän och det har hjälpt mig enormt. Innan kunde jag ha migrän relativt ofta men efter att jag började med det så har det gått minst ett år mellan gångerna.

Snacka om att få valuta för pengarna.
Jag går dit och blir behandlad en gång perr år. Och slipper då migrän-anfall mellan gångerna. Om man jämför med vad man får lägga ner på migrän-tabletter så är det ju sjukt bra + att när man knaprar tabletter så kommer det med jämna mellanrum och dessutom så är inte jag så förtjust i att ta en massa gift och stoppa det i min kropp. Så det passar mig utmärkt att gå till henne.

Nu var det ju då 1.5 år sedan jag var där och fick behandling (har råkat skjuta på det), så jag antar att det är dags nu. Jag vill inte få fler oönskade migrän-anfall.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det kanske man ska prova, själv lider jag av migrän rätt ofta så. Och jag är inte överförtjust i tabletter, men att bara ligga och ha ont och kräkas är inte ett alternativ så.. Tack för tipset! :)

2011-04-09 @ 23:45:04
Postat av: Liv

Varsågod Hoppas att det funkar lika bra för dig som för mig :)

2011-04-10 @ 21:24:35
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0