Olika Humor

Jag sitter as-nöjd i soffan och säger till Robin; "Asså jag kan fan inte rå för att jag tycker att jag själv är så sjukt rolig ibland, till exempel det här: *läser upp något ur min egen blogg*, skrattar högt och brett och halvskriker "Det är ju så sjukt klockrent!!!"

Robin tittar på mig tunga ögonbryn och säger långsamt; "jag tyckte INTE att det där var så roligt, men nog kan du vara rolig ibland... "

I min värd så är det inget fel med att skratta åt sig själv, det har jag gjort hela livet. Fan va tråkigt om man inte ska gilla sin egen humor!

Fast nu när jag skrivit ner detta så känner jag mig lite töntig... och håller på att kissa på mig för att jag skrattar så mycket.. Sån är jag får jag väl säga. Det bjuder jag på.




Kommentarer
Postat av: Loella

Hahaha!!! Oj vad jag känner igen mig i det där :) Jag brukar försöka återberätta något som jag jag har gjort som i min värld var tok roligt och så sitter jag skrattandes åt mig själv medans jag får en blick: Är du klok?..... :)

Eller läser gamla inlägg jag skrivit och det blir samma där.

Vad skönt det är att veta att det finns någon (du) som är lite som jag <3

2011-04-30 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0