Påsk-ägg

Fick värdlens trevligaste "Påsk-ägg" av mor lite tidigare eftersom de åkte utomlands idag. En stor peng och två härliga mat-kassar :) Perfekt när man lever på minimal inkomst. (Inget studie-bidrag, Inget studie-lån, Ingen lön från Robins håll, och enbart aktivitetsstöd från min sida.) Tack för det Mor!!
Dessutom fick jag meddelandet att hon kan vara barnvakt på valborg. Så då ska vi slå klackarna i taket tänkte vi :) Det har vi ju inte gjort på år och dar.. Känns nästan lite speciellt :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter härligt! och ni gör det bra som lever på så lite pengar.. senaste månaderna har varit ungefär likadan för oss, nästan ingen inkomst för mig och bara föräldrapenning för Fredrik och dessutom en dyr flytt. Men det funkar om man snålar.. Dock längtar jag sjukt mycket efter att lönerna ska börja trilla in. Jag saknar er. Puss!

2011-04-18 @ 11:20:51
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Liv

Jo, det är skönt att det finns en målbild med det hela. Men ibland så blir man smått galen. Det mesta går ju, om man vill :)

Jag saknar er med! Puss

2011-04-18 @ 11:51:45
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0