Plötsligt uppvaknande

Idag fick jag ett riktigt dåligt besked som uppvaknande, och när man blir väckt på det sättet så är det som att man går från sovandes direkt till klarvaken. Man hoppar liksom över det där lite lulliga yrvakna halv-vaken-stadiet. Så nu har det kommit. Det var som att någon slog mig i huvudet, jag blev super trött (Och sugen på hamburgare, av någon anledning?).

En i min närhet har fått cancer, igen, och den här gången är det värre än sist. Jag försöker hålla mig lugn och sansad, inte oroa mig för mycket, men ibland tar oron över. Det blir undersökning imorgon igen, så då får vi veta mer.


Kommentarer
Postat av: pippi

nej vad tråkigt att höra, vännen :( Hoppas verkligen det blir bra!! kram!

2011-04-25 @ 16:32:06
Postat av: Johanna

Vad tråkigt att höra :( Ring om du vill prata! KRAMAR.

2011-04-25 @ 16:48:51
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Liv

Tack så mycket, va fina ni är!

2011-04-25 @ 17:54:39
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Cecilia Lundberg

Usch usch usch.... Finns inga ord... Styrka till er!!!

2011-04-25 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0