Igår var jag på krogen

Igår blev det en sån där oplanerad utgång för mig. På olivers var min kära vän Malin så jag åkte dit och träffade henne och hennes syster. De var igång, kan man säga, och jag var ganska nykter men det var kul ändå.

Trots att det var så enormt lite folk på Olivers så träffade jag många som jag kände, vilket var jätte roligt. Bland annat så träffade jag några gamla bergnäsare, Var av en av grabbarna sa "Men hej Liv, jag kände inte igen dig... Du är snyggare än vad jag minns dig" Haha, "Jaha, tack" sa jag "jag har väl åldrats med värdighet" Också tänkte jag "de flesta brukar ju bli snyggare när man har druckit några öl, Jag är nog lika ful som du minns mig när du är nykter igen". Haha ;) Nejdå, jag tar åt mig av komlimangen.

Otroligt skönt att inte vara bakis dagen efter utgång. Gå ut nykter kanske blir min nya stil.. nääää Det skulle jag inte palla en vanlig dag då det är 50.000 pers på krogen som är fullare än fullast, och som dreglar och spyr i takt till Erik Saade som även är så hög så man måste ha hörselkåpor på sig om man inte är full nog att inte märka av att man påökar sin tinnitus. Så nästa gång blir det nog onyktert igen.

Det är häligare att inte märka att man skriker till varandra när man försöker samtala med alla bekanta man träffar och blir bästis med för en kväll.

Det blir förövrigt nästa helg. Då ska jag och Robin ha lite galej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0