hälso-konsultation

Jag behöver personer som vill komma på en ayurvedsik konsultation hos mig. Jag har 2 gratis-konsultationer kvar. De  personerna som bokar först får komma gratis (annars elevpris 450kr. Från November ordinarie pris 700kr) Avbokning eller ombokning av tid bör ske minst 24 timmar innan bokad tid för att ej bli debiterad fullt pris. Välkommen!


Under en ayurvedisk konsultation får kunden först 2 frågeformulär som ska fyllas i, det ena används under sjuälva hälso-konsultationen och den andra tittar jag igenom efter åt på grund av att jag inte vill bli påverkad av vad kunden upplever innan jag läst av pulsen. Efter det så läser jag av pulsen, tittar på tunga, naglar och ögon för att sedan göra en sammanställning.

Efter sammanställningen är gjord och kunden har fått höra vad jag har att säga ger jag tips för eventuella obalanser. Det kan vara enkla levnads- och kost-råd men även eventuell ört och hur den då bör tas.

Hälso-konsultationen tar ca 90 minuter

Välkommen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0