Elevbehandlingar

Insåg precis att jag har mer än en utbildning/månad denna hösten. Fick lite lätt panik över hur jag ska hinna allt så nu gäller det att strukturera upp.
Jag kommer behöva frivilliga på KranioSakral-behandling (inte samma handpåläggningar som sist om inte annat blir överenskommet) men jag kommer även behöva till Adrinaldamm som jag kommer att gå i Oktober.

Jag säger som sist. De 10 första som bokar in sig får komma gratis.  Avbokning eller ombokning av tid bör ske minst 24 timmar innan bokad behandling för att ej bli debitarad fullt elev-pris a´500 kr.

Dagarna är
Jämna veckor: Tisdag, Onsdag och söndag
Ojämna veckor: Onsdag, Torsdag och söndag

Välkommen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0