Forsränningen

Forsränningen igår var superkul! (eller osm jag sa till Susanne på jobbet igår "Nu ska jag och rännforsa!" haha) Det kan jag verkligen rekommendera till alla. Jag har för mig att företaget hette "På land och vatten" och jag tror att det kostade 450Kr/person, mitt minne när det äller sånna saker är inte det bästa :)

Vissa stunder var det helt crazy! Jag höll på att flyga ur båten en gång, men som tur var så fanns det en öggla var perr person på  "golvet" i båten där man kunde haka fast sin fot, det var det som räddade mig :) Annars så är det ingen farar att åka i, kanske bara lite obehagligt.

De sa att det var som galnast i forsarna på våren, när vattenståndet är högt. Jag lär ju göra om detta på våren (!) det är nämligen väldogt roligt när det är stora vågor.

Turen var nästan en mil lång och omfattade 2 forsar. Den tog ca 2 timmar allt som allt. Väldigt trevligt!

Nu ska vi kolla på dokumentär. En skrämmande sådan.. som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0