Sjuklingen rapporterar

Efter några fantastiska dagar med härligt umgänge, bad på nordpolen och lek på Leos lekland så liogger jag nu trasig i soffan och käkar Thai-nudlar i hopp om att det ska börja rensa ut allt slem och skit som finns i bihålor och lungor.

Jag har precis klivit upp från sängen för lite miljöombyte, så nu ligger jag i soffan. Sambon har fixat så Farmor hämtar Ralf från dagis så jag får ligga här i min missär och titta på serier, snora och hosta. Livet är underbart, det hade bara varit lite mer underbart om jag slapp må så dåligt. Men det går väl snart över.

Nåväl nu ska jag kolla på vetenskapensvärd på svt play. Det verkar intressant!

Leos var för övrigt hur roligt som helst. Men det slog oss alla: Varför är det inte fler vuxna som leker? Det var typ bara vi som lekte, barnet i en kom fram på nytt och vi alla hade skit roligt. Jag, robin, johanna, fredrik och tina. Barnen hade också roligt så klart så det blev succe. Ralf, Sami och Oskar njöt fullt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0