Varit duktig och visat "blomman" = belöning!

Nu när jag varit så duktig i dag och visat "blomman" för gynekologen och fixat fräscht cellprov (som jag tycker är så obehagligt) så slog jag till och köpte en skitdyr gurka på coop idag och tänkte festa till det med gurka och dipp till fångarna på fortet om några minuter.

Det var ju liksom inte i går man såg det! Utan typ 15 år sedan (?)

Känns som en plan. Sen lär jag ju gå och lägga mig sådär supertidigt och sova, för i morgon ska jag vara på jobbet klockan 07.00.

Hade i och för sig även tänkt titta klart på den där dokumentären som vi började se i går, men inte orkade se klart, "i vulkanens djup".. Den var spännande och intressant för en som mig som är lite överförtjust i vulkaner och naturfenomen :)

Ni har det väl bra?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oja, mycket bra här. Härligt att höra att det är samma sak där! kram

2011-08-23 @ 21:22:55
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0