En vacker dröm

I natt drömde jag att Sanna kom. Hon var helt vitklädd och lyste som Gandalf the White. Jag har aldrig någonsin sett henne vitklädd så jag frågade henne varför hon var det och hon svarade skämtsamt att det var för att passa in där hon höll till nu för tiden.
Sen frågade jag vad hon gjorde här, då sa hon att hon hade kommit för att ge oss alla en julkram.
Jag kramade henne länge och det var precis som vanligt. Kärleksfullt och varmt. Och jag grät floder och sa hur mycket jag saknar henne.

Det var fint att se henne så glad och frisk. Men nu saknar jag henne så det gör ont, jag önskar att hon besökte mig oftare.


Kommentarer
Postat av: Lotta

<3

2011-12-26 @ 17:19:43
Postat av: Lotta

Det blev inget hjärta.....

2011-12-26 @ 17:21:29
Postat av: Liv

Jo jag ser hjärtat :) Tack ♥

2011-12-26 @ 23:25:38
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0