Slö dag

Det blev ingen Functional moves idag. Vi sov i stället för natten blev tyvärr ganska sömnlös, och eftersom vi varit hos mina päron på Eftermiddagen och ända in på kvällen så hann jag inte med att åka till gymmet idag. Men jag spiller inga tårar för det, jag hade nämligen turen och har bokat in ett Zomba-pass följt av ett Core-pass i morgonkväll. Så det blir super bra.

Sen på torsdag blir det Body pump igen och möjligen Core (beror lite på hur Robin vill göra), Och fredag blir det Body Pump följt av att vi drar till Boden och badar. Loooooovley!
Jag längtar så töntigt mycket och ser fram emot en underbar vecka med mycket träning och aktivitet :)

Träning och aktivitet förtsätter så klart hela helgen också + Födelsedagskalas. Jag tänker inte bli en inomhusråtta bara för att det är lite kyligt. Bortförklaringar är inget för mig.


Idag fyller världens bästa Sami år och jag passar på att slänga iväg en puss åt han i mitt blogginlägg. Puss gullunge!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Naw. Tack! Jag lovar att han tackar och tar emot den i drömmarnas värld där han för tillfället befinner sig. Dagen till ära har han dessutom börjat vinka frenetiskt varje gång man säger "hej då Sami". Tänk så mycket kärlek det kan finnas till de där små.



Puss!

2011-02-15 @ 21:51:48
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Liv

Ja det är sant. De sprudlar av kärlek :)

Underbara Sami jag önskar att jag hade kunnat vara där och fira honom :)

2011-02-16 @ 07:33:08
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0