Träningstjat

Jag fick ju med mig Robin på Body Pump i dag. Han blev... kanske inte frälst som jag, men han har nog en träningsvärk i morgon som heter duga. För som för alla andra som är där första gången så kunde han knapt gå ner för trappen efter passet. (Trots att man har mer vikter nästa gång så är det inte lika chockerande för kroppen)

Men i morgon ska vi på PSI (boxing), det har jag aldrig provat så det ska bli tokkul och jag misstänker att jag kommer vara hungrig som en varg, efter passet, och totalt slutkörd. Vem kan chilla när man misshandlar en stor korv? Inte jag, och sen vill jag ju att det ska ge något och ska det ge något så ska man inte vara bekväm av sig. Det är bara att pumpa!



Ni får höra hur det gick i morgon :)
Blir ni less på mitt tjat om träning så är jag ledsen för det, men ni vet hur det är när man hittar något som passar en så otroligt bra. Och just nu går det ju inte att springa ute än, så det får jag vänta med. Då gäller det att träna på andra sätt.

Allt blir ju bättre av att träna regelbundet (träna olika saker).
Man får snyggare kropp.
Man blir starkare.
Man får bättre hållning.
Man får bättre konition.
Man lär sig uthållighet och att inte ge upp så lätt.

Vem vill vara fet, svag, säckig, slö och ha dålit psyke? Inte Jag.

Nu ska jag bara låta håret torka sen blir det godnatt för tant Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0