Ersnäsrevyn

Då har man varit och kollat på Ersnäsrevyn. Farmor var barnvakt till sitt lilla barnbarn och de har busat hela kvällen.

Jag tror att Jag och Robin sänkte medelåldern med ca 25 år. Och helt ärligt talat så är det nog inte riktigt min humor. Vissa saker var givetvis roliga, men mycket var i min smak "billiga skämt" t.ex: "vilken tur att vi bor i sverige, för då kallas vi ju för svenskar. Tänk om vi hade bott i Peru, hade vi kallats peruker då?" - Inte riktigt min te-kopp.. men som sagt vissa saker var roliga. Musiken var bäst Framför allt en låt om homosexualitet och en låt om män och sport:).... Och "kyrkokören" :) jag ids inte förklara mer än så.

Nu blir det chillpill och sen blir det in och träna på inpuls i morgon på morgonen. Ska bli skönt!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0