MÖRDAR-PASS!!

Idag har jag varit på ett pass på Inpuls som heter Functional moves och jag säger bara det... FY FAN VILKET MÖRDAR PASS!!
Självklart avgör man ju själv hur hårt man vill kämpa och hur mycket man vill ge, men jag vill ge allt.
Det var längesen jag var så röd i fejjan efter ett pass och svetten bokstavligen rann om mig. Droppade på golvet liksom!!

Ja, detta kommer jag givetvis göra igen.

Den här veckan tänkte jag att jag skulle ge gärnet och köra hårt. Testa på olika saker som jag inte kört förr men även köra det som jag har provat just för att det är hårda pass men även för att jag tycker att det är så otroligt roligt!
Sen finns det ju inget dåligt med att hålla sig stark.

Body Pump


Functional moves



Om någon vill joina så är ni givetvis välkomna att hänga på det är bara roligt. Men i morgon så ska jag ta en vilodag tror jag för nu har jag tränat hårt 2 dagar i rad. Musklerna får vila lite :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med din pepp! På torsdag ska jag prova bodypump :)

2011-01-25 @ 07:04:28
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Liv

Men shit va roligt för dig!!

Hoppas du får samma goda start som jag fick :)

2011-01-25 @ 07:31:16
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0