Pass på...

Idag tänkte jag kolla om jag får plats på Functional moves passet klockan 16.30. Det var fullbokat igårkväll, men man vet ju aldig, det kan ju vara så att någon inte dyker upp.

Sen har jag bokat pass på Torsdag Functionell Cirkel 11.15 och sen Core passet 12.30. Jag hoppas att det går. Jag har nämligen aldrig varit på varken eller, men jag tänker att jag vill testa och se.
Möjligtvis så har jag tagit mig vatten över huvudet och inser att det är för mycket på en och samma gång, men då avbokar jag det senare passet. Däremot om jag orkar så kommer jag köra fullt ut.

Jag har ju insett att jag mår bra av att träna hårt och när det inte handlar om samma muskelgrupper så gör det faktiskt inget om man tränar flera gånger perr dag eller flera dagar efter varandra. Det är bara ursäkter för att få ta det lugnt och slappa.

Ba´så ni vet ;) Joina gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0