Sammanfattning 2010

Snodde en rolig lista från Johanna som jag tänkte ge mina svar på :)

Så nu avslutar jag 2010 med en liten sammanfattning:
2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Massor! Jag tror aldrig att jag gjort så mycket under ett och samma år. Men det största är väl att jag har fött barn och blivit mamma.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, Att jag skulle gå promenad varje dag hela våren.

3. Fick någon du känner barn?
Jepp. Älsklings Johanna fick Älsklings Sami. Sen några andra vänner som fått små Guldklimpar.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ingen nära, tack och lov! Dock många bekanta.

5. Vilka länder besökte du?
Inget. Sverige? Räknas det?

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Om jag får önska vad jag vill, så gärna ett hus med tomt.
Och att få bli klar med min utbildning... någon av dem :)

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Självklart den 9 Januari!

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Ralf Ralf Ralf

9. Vilket var ditt största misstag?
Att jag inte krävde att få ett studiebesök på förlossningen och BB. Hade varit nice att ha lite större koll.

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Fimms många bra inköp. Som Barnvagnarna, gåstolen, babybjörnen...

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Ralf helt klart.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Att få följa Rlafs utveckling och att jag lärt mig så mycket om mig själv i relation till mitt yrke.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var väldigt dålig i ca 5 veckor efter förlossningen. Annars har jag bara haft lite förkylningar och halsfluss.

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
Richard cheese & Hoffmaestro

15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Bättre! Trotts extrem slitage på sömn.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Vet inte?

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Vet inte?

18. Hur var din julafton?
Helt perfekt.

19. Blev du kär?
1000 gånger om i Ralf och på ett djupare plan i Robin.

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Nyhetsmorgon, Efter 10 med Malou, Uppdrag granskning.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej, Jag lägger inte tid och energi på sånnt.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Jag har inte läst någon :O. 

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Kommer inte i håg just nu tyvärr

24. Önskade du dig något som du fick?
Ja, ett friskt barn!

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Nej. Möjligtvis att jag skulle bli färdigutbildad inom ayurvedan, men det kan jag ta i år också, Det kommer nog när det är dags.

26. Vilken var årets bästa film?
Gills AVATAR? annars tar jag Inception

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Bilade från västra götaland hem till norrbotten

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Emma och Magnus med deras guldklimp som är 5 veckor äldre än Ralf. Träffades 2009 men lärde känna vbarandra 2010.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Jag har tagit på mig det jag fått på mig. Amningskläder de´luxe.

30. Vad fick dig att må bra?
Ralf, Robin, nära och kära och givetvis DETOXEN !! Jag tror inte att jag kännt mig så fräsch Ever, som jag gjorde efter den.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Eh? Ingen aning? Markus Berg kanske? Eller Scarlett Johansson :)

32. Vem saknade du?
Min bror och många vänner som bor långt bort. Det börjar bli ensamt i Luleå när alla flyttar.

33. Vilken var din bästa månad?
Januari = RALF, Juli = Sommar och släktträff på västkusten, September = Detox månad, December = Jul= släktträff i luleå + många hemvändarpolare som jag fick mysa med.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Nej. Jag skulle gärna resa lite mer :)

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Ralf kommer börja på dagis, jag kommer jobba och plugga mycket i stället för att vara mammaledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0