Shoppingdag

Oh yeah!

Äntligen har jag fått gå lös på stan och spendera lite kvalitetstid bland hyllor, åka rulltrappa upp och ned och få påsar fylda med saker som jag behöver.

Vissa saker är ju dock tråkigare att lägga pengar på. Som ny(a) toalettborste. Jag köpte två. Så att Ralf kan få leka med den ena.. ni vet i styfte för att han ska bli ointresserad av den riktiga, äckliga.. snuskiga. Vi får se om min taktik fungerar?
Kökshandukar är inte heller helt kul att köpa, men nödvändigt om man vill att det ska se fräsht ut i köket.

Det var roligare att köpa kläder till Ralf och mig. Jag hittade några fina plagg på REAN till Ralfen för nästa storlek. Det är ju perfekt.
I morgon ska jag till stan igen och shoppa, jag kan inte hålla mig. Jag har fått nog av att sitta inne och mögla nu. Nu vill jag ut och röra på mig.

En annan trevlig sak som jag upptäckte idag var att Robin blekt mina Nya, kolsvarta, dyra jeans.. Och jag gick till affären som jag köpte dem i men upptäckte tyvärr att de var slut :(
Nu är de Gråa, inte helt fula, men inte kolsvarta som jag ville ha dem.
What to do?

Jag får kolla jeansterminalen i morgon om de kanske har dem? Eller ett par liknande?
Det löser sig säkert.

Nu är jag helt slut. Snark!


Kommentarer
Postat av: Linda

Denim går ju utmärkt att färga. Jag skulle köpt svart färg och färga om dem.

2011-01-08 @ 16:44:34
URL: http://drougge.net
Postat av: Liv

Iofs, det är ju ett alternativ så klart :)

2011-01-09 @ 17:57:21
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0