Energi & förståelse

En vädjan om förståelse.
Jag behöver människor som ger energi och inte tvärt om. Jag behöver även människor som har förståelse för att jag pluggar, jobbar och är småbarnsförälder + att det är en hel del annat som händer just nu. Jag har alltså inte all tid i världen och inte all energi i världen. Jag värdesätter mina vänner. Visar respekt, är uppriktig, snackar inte skit och dömmer inte och jag förväntar mig samma sak tillbaka.
Passar det inte att jag är lite upptagen just nu, så handlar det mer om dig än om mig.

Det är inte roligt att känna press från de man är nära och det är ännu mindre roligt att känna sig sviken. Jag brukar själv tänka "hade jag velat bli bemött/behandlad på detta sättet" innan jag gör något mot någon. Det brukar vara en ganska bra vägvisare till hur jag beteer mig.

Jag är inte en person som gillar mycket drama. Jag vill ha en fridfull miljö runt omkring, det är vad jag strävar efter och jag gillar att bara kunna vara. Tjuren ferdinand lixom. Samtidigt som jag vill kunna välja mina tillfällen då jag vill göra annat. Jag är väldigt trött nu för tiden av olika anledningar och är det så att du inte är intresserad av varför så gör det ingenting för mig, men dömm mig inte.

Jag avslutar detta blogginlägg med att tacka natten för 14.5 timmars skön sömn. Det behövdes!

Jag hoppas att ni alla har en underbar dag i solen. Själv ska jag ta mig en promenad med världens bästa Ralf nu. Typ mata änderna a´la Ferdinand. Sen ska jag jobba lite till när Robin slutar jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0