Framtid

Jag kom inte in på några av mina kurser och utbildningar jag hade sökt in till, de hade inte hunnit få in mitt betyg från KomVux så jag blev obehörig. Det var ju tråkigt, men ändå inte. Det passar faktiskt väldigt bra just nu.
Då kan jag fokusera helt och håller på KranioSakral terapi och på Ayurveda Samt jobbet och möjligen plugga på komvux till undersköterska eller så bara för att det är rätt bra att ha den utbildningen medans man pluggar. Jag har ju ändå de flesta ämnena redan, och framför allt de tyngsta :)

Vi får se om det blir så eller ej. Det känns hur som helst bra att det har blivit som det blivit. Livet fixar det allt bra åt mig.

Det kommer, och tidpunkten kommer vara bättre sen, det är bara jag som är ivrig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0