Positivt svar

I dag fick min älskade moster sina provsvar från röntgen och värdena och det var Positivt!!
Fy fasiken va glad jag blev när hon berättade. Tumören i bukspottkörteln har helt stannat av att växa och läkarna trodde att den skulle växa jätte-mycket tills nu. Men den har stått helt still. Hon hade dock fått någon metastas i lungan till men om bukspottkörtel-tumören fortsätter att inte växa så bör även metastaserna i lungorna börja chilla.

Förhoppningsvis så vänder det sakta men säkert :)

Förövrigt så fyller jag år idag, och har haft en bra dag (som ni förstår). Jag har käkat mina favorit thai-nudlar till middag och ligger på soffan och är tröttare än trött. Förmodligen blir det en tidig kväll eller möjligtvis en film. I morgon blir det jobb och träning.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad glad jag blir för er skull att de hade positiva svar till din Moster! Bättre födelsedagspresent kan man nog inte få!

Ta hand om varandra!

2011-07-25 @ 20:57:30
Postat av: Cecilia Lundberg

JAAAA!!!! Kände på mig att det skulle bli bra... =) Stor kram!!

2011-07-26 @ 08:44:50
Postat av: Liv

Ja vist är det underbart! Nä precis, bättre födelsedagspresent kunde jag inte få :)

2011-07-26 @ 21:30:53
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0