Big brother Vanessa

Är det bara jag som tycker att Vanessa i Big Brother inte alls behöver berätta för alla att hon är transexuell? Det är väl för fan hennes grej, och enligt mig så har ingen med det att göra såvida hon inte går in i en relation med någon såklart. Då kan det ju nämligen bli lite jobbigt för henne själv att "kläcka hemligheten" efter någon månad.

Sen tycker jag även att det är lite svinigt hur endel av deltagarna i huset beter sig mot henne. Hennes kropp är ju inte värd någonting i vissas ögon. De ska känna på hennes bröst och känna hur äkta de känns, eller ibland bara för att det är nice att känna lite bröst. Och det är ju ingenting som de skulle göra mot någon annan tjej med sillisar.

Vanessa blir inte till en kvinna, utan ett objekt. Tragiskt i mina ögon.

En kvinna i huset sa, till vanessa att hon är falsk och en wannabe pga att hon inte är född till flicka. En kvinna som ska vara lärare(!!) Vart sitter hjärncellerna på henne kan man ju undra.

Och vad är det som upprör endel så fruktansvärt mycket? Jag känner brudar som har fettsugit sig och stoppat in div. inplantat i tuttarna, och inte fan är det så att de måste gå ut med sin "hemlighet" varför måste Vanessa det då?
Jag har färgat både hår och ögonbryn mörkare, är det något jag borde berätta för folk så de vet hur jag var innan? Är det relevant?

Trivs hon som kvinna så trivs hon som kvinna och då kan väl människor låta henne vara det - och inte ett jävla objekt som hela tiden måste förklara för hela världen att hon varit kille.



Kommentarer
Postat av: Naba Asaad

Hej :).



Jag håller med dig om allt du har skrivit.

Jag fattar inte varför alla bryr sig.

Låt tjejen vara ifred :). I mina ögon är hon kvinligare en många andra :).



Jätte fint inlägg <3

2011-04-01 @ 01:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0