En liten korv

Ralf har gått på pottan, någon gång perr dag, i nästan 2 månader nu och faktiskt så kissar han oftast minst en gång perr dag på pottan nu. Man ser till och med att han försöker klämma ut något.
Igår hände dessutom något magiskt. Ralf bajsade på pottan. Jepp där låg en liten korv när han ansåg sig vara färdig.

Töntig som jag är så blir jag helt exalterad och stolt. Jag tar dessutom kort på bajset! :D

Sån är jag. Tönt i all ära. Alla har vi väl något konstigt drag?
Men nej, jag ska inte vara så töntig så jag lägger upp bilden (än).

Kul som fan är det i all fal att han trivs så bra att gå på pottan. Nu ska vi bara försöka få hans fröknar att vilja sätta han på pottan då och då, och det kan tyvärr bli svårt, de är tvärr inte alltid super-sammarbetsvilliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0