KomVux

Sådärja. Nu har jag varit på ett möte med studievägledaren på Komvux igen, och denna gång har jag även sökt in till kursen Medicinsk Grundkurs 100p distans, med start i såna fall den 21/3. Vi får se hur det blir men det känns  Spännande, det är ju en sån där kurs jag typ måste läsa hur som helst nån gång i livet så det är väl lika att göra det nu då.

Det blir mycket plugg nu i vår, men det ska väl gå att lösa?
Så illa kan det väl inte gå? Jag brukar ju kunna vara envis med mig själv så det är väl bara att (försöka) tänka positiva tanka, bita i det sura äpplet och se fram emot en strålande framtid :)

Nu ska jag jobba vidare här.
Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0