Minnet gömmer sig ibland

Idag har jag hoppat in som vikarie i receptionen på Luleåkiropraktor klinik för att Li, som är ordinarie, är sjuk (krya på dig). Jag brukar sitta här lite då och då när det behövs och jag kan. Super roligt med lite variation i arbetet. Men idag märktes det att det var längesen jag var här sist. Jag hade nämligen glömt nästan allt! :O

Men som tur är så försvinner ju inte allt från minnet, utan det är mer som att det lägger sig bakom en massa annat. Det gömmer sig. Så direkt man har blivit påmind, så blir det en lite "jajjustja-upplevelse". Lite som att dra fram grejjer från ett föråd som man glömt att man hade :)

Förövrigt så älskar jag att vädret är så underbart, trots att jag sitter inomhus.

Ikväll har jag bokat in mig på ett pass som jag aldrig har gått på förut. Det heter Spinn-pump och är kort och gott spinning och sen body Pump, Det känns som en bra kombination trots att jag inte gillar spinning. Men jag tänker att en halvtimmes spinning borde man ju kunna plöja sig igenom.. trots tristess.

Nog för nu.

Ha en bra dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0