"Nattligt kalas"

Sådärja. Då har vi konstaterat att Ralf ÄR överkänslig mot den "mustiga" fullkornsvällingen då vi åter igen har fått ett redigt Kräk-kalas när vi försökt införa den. Halleluja! Nu försöker Gossen somna om igen på fastande mage, för inte finns det något öppet nu som säljer Majsvälling. TACK TOM för hjälpen med uppskurandet av den massiva vardagsrums-spyan. Du är en ängel:)

Det ska bli härligt att kliva upp om 5.5 timme då jag ska på möte på BNI och repressentera Lotta AH och sen även mig själv inför en massa företagare.
Varför är det alltid så här just när man behöver en god natt sömn?

Kvällens citat: "Fy fan alltså, det är nästan så jag vill ta kort på spyan. Hur kan allt det där komma från en sån liten kropp?! Har ni en sån där badrumsskrapa"

-Tom H

Nu ska jag försöka göra natt så får vi se hur det går. Det blir nog bra i slutändan :)



Kommentarer
Postat av: Tom

Haha! Ja efter att jag skrapade upp allt i sopskyffeln,såg det ju ut som 16dl stuvade morötter...

2011-04-01 @ 00:47:05
Postat av: Liv

Haha !! Allt som allt så var det typ det :)

2011-04-01 @ 09:02:46
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Den nakna coachen

Underbar humor mitt i allt.

Tog du någon bild? ;)



/Linda

2011-04-01 @ 09:15:03
URL: http://www.naknacoachen.se
Postat av: Liv

Nej vi gjorde ju faktiskt inte det. Men vi stod stilla i någon sekund och jag tror att vi båda funderade på om vi skulle hämta en kamera.. Haha

2011-04-01 @ 09:20:21
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0