Skön behandling

Idag har jag varit på en ayurveda-behandling mot stress. Närmare bestämt en adrenaldam, ruggigt skönt måste jag säga. Jag har fått en "damm" förut men då var det på magen mot magkatarr, vilket faktsikt fungerade utmärkt, jag har inte haft några problem sedan dess.

Jag är som drogad just nu av trötthet sedan behandlingen. Men tänkte att jags kulle se Halv åtta hos mig innan jag går och lägger mig. Jag somnade faktiskt under behandlingen och det händer inte allt för ofta med mig.

Jag längtar tills jag kan gå den utbildningen så jag också kan ge den, för den är verkligen kraftfull.

Nu orkar jag inte skriva nå mer, utan ska bara ligga i soffan tills jag släpar mig till sängen.
Jag hoppas att ni har det bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0