Ännu mera pluggtjat..

Oj oj oj, det har varit en fullmatad vecka. Många behandlingar och mycket plugg. Idag kände jag mig något stressad över att inlämningsuppgiften inte ens var i närheten av färdig, men vilket flyt jag har haft!

Allt har gått super bra och väligt smidigt. Så i kväll kan jag göra annat än att plugga. Känns ju lovely!
Däremot ska jag försöka börja plugga till nästa inlämningsuppgift, som ska vara inne den 10 juni, redan i helgen. Min bror kommer nämligen upp den 3 juni och då vill jag kunna träffa honom med gott samvete och utan pluggstress. Dessutom kan jag fokusera på att plugga till slutprovet den sista veckan då istället.

Håll tummarna för mig att jag klarar av att fullfölja denna plan nu. För det vore ju det bästa :)

Ha en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0