Organisera upp

Jag känner mig trött efter en intensiv helg. Mycket lärorikt och framför allt roligt. Vi har gått igeon mycket teori och anatomi, men även behandlingar. Alla behandlingar kan ju även bidra till min trötthet, man ska kanske inte få så här mycket behandlingar på en och samma helg. Det händer mycket i kroppen.

Jag försöker strukturera upp mina dagar för att hinna plugga både det ena och det andra, men även hinna jobba lite.

Jag har mycket att göra nu den kommande veckan, mycket som jag måste styra upp och få ordning på. Det känns roligt att organisera lite. Det känns behövligt.
Jag ska även kolla på en film, där man får se en obduktion, det känns både skrämmande, nervöst och lite läckert.

Nu ska jag iväg och hämta mina päron på flygplatsen, skrik inte ihjäl er till hockyn, det är en dag i morgon också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0