Klass II gurka

Köpte klass II gurka här om dagen. Är det inte underbart?

Gurkan var billigare bara för att det var gurkor som inte såg exakt lika dana ut. Passar mig perfekt, är den god är jag nöjd. Sen om den är lite smal och krokig det gör mig ingenting.

Jag tänker att vi i samhället har lite lätt autism som vill att allt och alla ska se likadana ut, det blir liksom lättare att förhålla sig till gurkor som är exakt lika långa och tjocka. ;)

Om man vill kan man sätta det i ett större perspektiv och då  ingår barbie-människan (ex hollywood fruar) som klass I människan och jag själv får nog kategoriseras som klass II människa, jag har ju inga sillisar, inget löshår, jag solar inte solarium och har inte stylade naglar. Men jag trivs som en klass II männiksa. Unik.

Nä, jag gillar den personliga touchen och att vara unik är inget dåligt i mina ögon, snarare tvärt om.





Kommentarer
Postat av: Fanny

Äkta och inte som någon annan!! Kan inte bli bättre. Gör din grej, se ut som du gör, och du blir ju helt underbart!

(oj de rimma ju =) )

2011-05-19 @ 17:42:13
URL: http://fruktflugan.blogg.se/
Postat av: Liv

Precis :)

2011-05-20 @ 19:45:05
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0